Navigare

Recenzie iPogo: Ajutați-vă să fiți un maestru Pokémon [2024]

Ești un jucător Pokémon GO și dorești să-ți ducă jocul la nivelul următor? Dacă da, este posibil să fiți interesat de iPogo, o aplicație terță parte care vă permite să vă falsificați locația GPS și să automatizați sarcinile din joc. În acest articol, vom revizui iPogo Pokémon GO, inclusiv caracteristicile sale, ușurința în utilizare, experiența utilizatorului etc. Mai mult, vom discuta și dacă este sau nu sigur de utilizat. Deci, dacă sunteți gata să deveniți un Maestru Pokémon, citiți mai departe!

Revizuirea aplicației iPogo

Partea 1. Ce este aplicația iPogo

iPogo este o aplicație populară pentru Android și iOS care face jocurile bazate pe locație precum Pokémon Go mai interesante. Are funcții cum ar fi auto-prinderea, blocarea non-strălucitoare, amplificatorul de apariție și multe altele. Între timp, această aplicație este ușor de utilizat atunci când doriți să vă falsificați locația în jocurile VR. Și nu trebuie să faceți jailbreak sau să rootați dispozitivul pentru a face acest lucru.

Aplicația iPogo

Partea 2. Revizuire completă a aplicației iPogo

Este iPogo gratuit?

Da. iPogo este o aplicație gratuită pentru a descărca și utiliza versiunea de bază. Dar o versiune plătită oferă și funcții suplimentare, cum ar fi capacitatea de a se teleporta și de a merge automat. Pentru a obține o experiență de joc mai bună pentru a prinde Pokémon, vă puteți abona la el. Și costă $4.99 pentru o lună pe telefon.

Preț iPogo

Aplicația iPogo este sigură?

Pentru unii utilizatori, iPogo este un bun spoofer de locație. Vă ajută să prindeți Pokémon rari și să eliberați diverse funcții. Și nu pare să aibă niciun impact asupra securității contului.

Cu toate acestea, o altă parte a utilizatorilor a raportat că iPogo va fi prins de Niantic. După ce au fost condamnați pentru trișare de mai multe ori, conturile lor au fost interzise acum. Te poate face să te simți nesigur.

În concluzie, ar trebui să luați în considerare riscurile în timp ce vă bucurați de joc.

Experiența utilizatorului

Experiența utilizatorului aplicației iPogo este în general considerată pozitivă. iPogo are o interfață ușor de utilizat, care este ușor de navigat, chiar și pentru cei care nu sunt familiarizați cu aplicațiile de falsificare GPS. Și oferă diverse funcții care atrag jucătorii Pokémon GO, inclusiv teleportarea, mersul automatizat, filtrele avansate pentru hărți și afișarea selectivă a PokéStops, Gyms și Pokémon. Aceste caracteristici permit jucătorilor să-și personalizeze experiența de joc și să-și atingă obiectivele în joc mai eficient. Mai important, iPogo poate modifica locația GPS și automatiza sarcinile, îmbunătățind semnificativ jocul.

Cu toate acestea, există și câteva dezavantaje de luat în considerare. De exemplu, utilizarea unui spoofer iPogo poate încălca termenii și condițiile Niantic. Te face să te confrunți cu potențialul ca contul Pokémon GO să fie interzis.

Pentru ce este cel mai bun

iPogo se distinge de alte aplicații prin oferirea unui sistem sofisticat de filtrare a hărților. Acest sistem de filtrare a hărților vă permite să vă rafinați căutarea pentru anumite specii de Pokémon, niveluri de raid în sală și tipuri de membri Team Rocket. Acest control granular vă îmbunătățește experiența de joc, permițându-vă să vă concentrați asupra aspectelor care contează cel mai mult pentru dvs.

Partea 3. Cea mai bună alternativă la iPogo pe desktop

Aplicația iPogo funcționează numai pe un dispozitiv mobil. Iar instalarea pentru iOS este complexă. Există vreo alternativă la iPogo? Din fericire, puteți încerca un program desktop pentru a falsifica locația pe Pokémon Go. imyPass iPhone Changer Locație este un software de încredere pentru a modifica locația GPS a dispozitivului dvs. iOS. Acest spoofer oferă 3 moduri, inclusiv Modul One-stop, Modul Multi-stop și Modul Joystick. Puteți obține o experiență de joc mai bună când jucați jocuri AR precum Pokémon Go și Zombies.

Schimbător de locație pentru iPhone

Peste 4.000.000 de descărcări

Să fie compatibil cu computerele Windows și Mac.

Falsează locația pentru jocul VR.

Protejați-vă confidențialitatea și securitatea.

Personalizați viteza de mișcare și traseul.

Descărcare gratuită Descărcare gratuită

Cum să utilizați alternativa iPogo pentru Pokémon Go

Iată pași simpli pentru schimbarea locației pe care îi puteți urma. Versiunea desktop vă poate oferi o experiență imaginativă.

Pasul 1Lansați alternativa iPogo pe Windows sau Mac. Conectați-vă dispozitivul iOS la computer înainte de a juca jocuri. Conectați iPhone-ul la computer Pasul 2Acum, dă clic Modificați locația pentru a vă falsifica locația direct. Modificați Lcoation Pasul 3În plus, puteți alege alte moduri de pe interfața principală. Vă poate ajuta să simulați mișcarea iPhone-ului dvs. De exemplu, puteți alege Modul unic pentru a seta locația. În cele din urmă, faceți clic Începeți mutarea. Start One Stop Mișcare

După ce vă falsificați locația, puteți introduce Pokémon Go pe dispozitivul iOS. Apoi, bucură-te de timpul tău interesant de joc.

Partea 4. Întrebări frecvente ale aplicației iPogo

Merită iPogo?

iPogo costă doar $4.99 pentru o lună. Și poate fi folosit pentru a schimba locația pe iOS și Android. Dacă îți place să joci Pokémon Go, este o alegere bună. Versiunea pro oferă, de asemenea, mai multe funcții pentru a îmbunătăți experiența de joc.

Este iPogo mai bun decât iSpoofer?

Nu cu siguranță. Mulți jucători spun că iPogo este mult mai instabil decât iSpoofer. Accidentul este enervant când prindeți Pokémon rari.

Poate Niantic să detecteze falsificarea?

Da. Niantic poate detecta falsificarea pe dispozitivele utilizatorilor. Cu toate acestea, contul va fi probabil interzis dacă abuzați de reguli în timpul jocului.

Cum să descărcați iPoGo?

Puteți accesa site-ul oficial iPoGo. Apoi, faceți clic pe butonul iPoGo: Apple iOS sau iPoGo: Android. În cele din urmă, urmați instrucțiunile pentru a descărca și utiliza iPoGo pe dispozitivul dvs.

Care este dezavantajul aplicației iPogo?

iPogo, deși oferă avantaje precum teleportarea și mersul automatizat, are dezavantaje semnificative. Principala preocupare este riscul interzicerii contului de către Niantic pentru încălcarea termenilor și condițiilor. Uneori, este posibil să întâmpinați problema iPogo care nu funcționează.

Concluzie

Prin această recenzie iPogo, obțineți informații detaliate și alternativa acesteia. Aplicația iPogo este o opțiune bună pentru a falsifica locația pe dispozitivele mobile atunci când joci Pokémon Go. Și dacă doriți să schimbați locația pe un ecran mai mare, vă rugăm să încercați imyPass iPhone Location Changer. Între timp, dacă aveți întrebări despre aplicația iPogo, comentați aici!